مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-02سياسي

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند


امام جمعه املش با بیان اینکه مردمی شدن تلاوت قرآن از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: انس با قرآن یکی از مطالبات رهبر انقلاب است، - ایسنا/گیلان امام جمعه املش با بیان اینکه مردمی شدن تلاوت قرآن از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: انس با قرآن یکی از مطالبات رهبر انقلاب است، زیرا انس با قرآن و تدبر در قرآن و عمل به قرآن موجب نجات انسان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در حاشیه برگزاری محفل قرآنی شعبانیه که شامگاه گذشته در مسجد اعظم املش برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، بر انس جوانان و نوجوانان با قرآن تاکید کرد و گفت: تلاوت قرآن موجب می شود آیات نورانی وحی با گوشت و پوست و استخوان نسل جوان آمیخته شود.

وی ضمن قدردانی از بانیان محافل قرآنی شعبانیه، افزود: شاهد استقبال چشمگیر مردم شهرستان املش از محافل قرآنی هستیم و لذا باید این محافل را به صورت مردمی و مستمر برگزار کنیم.

امام جمعه املش با بیان اینکه مردمی شدن تلاوت قرآن از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، گفت: انس با قرآن یکی از مطالبات رهبر انقلاب است، زیرا انس با قرآن و تدبر در قرآن و عمل به قرآن موجب نجات انسان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند

مردمی شدن قرآن از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند